poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Young European Truck Driver 2012

Powoli zbliża się 2 czerwca, czyli termin regionalnych eliminacji do YETD 2012. Jakiś czas temu wypełniłem formularz i rozwiązałem test na http://www4.scania.com/pl/sdc-2012/ . Po około miesiącu otrzymałem telefon z zapytaniem, do którego oddziału Scanii mogę się stawić na pierwszy etap konkursu. Ogólny harmonogram wygląda tak:

Rejestracja: 9 grudnia 2011 - 15 kwietnia 2012
Eliminacje regionalne:
12 maja - Słupno (Radzymin), Kalisz
19 maja - Słupsk, Opole
26 maja - Szczecin, Gliwice
2 czerwca - Włocławek, Kraków
16 czerwca - Łódź
Rozpoczęcie eliminacji o godz. 8:30
Finał krajowy - 6 - 7 lipca - Master Truck Opole
Finał europejski -7-8 września - Szwecja


Bez wahania wybrałem więc oddział Włocławek, ponieważ i termin najbardziej mi odpowiadał i mam do niego stosunkowo niedaleko. Z racji tego, że doświadczenia mam mało - a praktycznie wcale, jedynie te zdobyte podczas obserwacji i kursu na C/C+E - i na pewno dużo zawodników będzie już "jeżdżących" zawodowo swoje szanse uważam za znikome, ale spróbować zawsze można :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz